maandag 23 juli 2007

Enkele dagen voor vertrek

Vrienden, ik ben op de terugweg! Vrijdagavond ben ik in Chennai toegekomen, en ik denk hier binnen een dag of twee, drie te vertrekken. Ik heb gisteren mijn avontuur hier symbolisch afgesloten met een grote wafelbak (met een enigszins surrealistisch zicht op kokospalmen). De mango's, dhosa's, curry's, en chutneys zal ik missen (en ik betwijfel hoe ver ik zal geraken met mijn indische kookboek), maar ik kijk uit naar een goeie boterham met kaas en een warme douche in een koud land.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ge moogt altijd uw kunsten uit da kookboek uitproberen op een aantal proefkonijnen zenne!!! ;)
Jan

Anoniem zei

wanneer kom je precies terug? Kwestie van tijdig vlaggen en wimpels uit te hangen...

Leen zei

als alles goed verloopt: vrijdagmorgen. Koffie op zaterdag zal wat moeilijk worden, maar we gaan zeker niet lang wachten, kus!

Anoniem zei

HOERA!

Goofball zei

ga je nu stoppen met bloggen :(...je kan nog altijd flashback stories bloggen eh.

en je moet zeker eens binnenspringen!