zondag 1 juli 2007

Met Julien in Ladakh






6 opmerkingen:

Anoniem zei

Schitterende streek!
Ik ga ook eens die kant op moeten!
Jan

Anoniem zei

Ik sluit me bij de vorige spreker aan!
Het lijkt Zwitserland wel, al zien de chalets er net iets anders uit misschien...
Evert

Nicole zei

Het is net Tibet!!! Prachtig, duidelijk geen tekst nodig...
Nicole

Leen zei

Betekent dit dat ik compagnie gevonden heb voor mijn volgende reis naar Ladakh? Ik wil zeker terugkomen, maar dan voor minstens twee weken. Het belangrijkste verschil met Zwitserland is dat je vertrekt op een hoogte die in Zwitserland al bijna het hoogste punt is. Een dag of drie acclimatiseren is echt nodig (niewaar Julien?)

Goofball zei

oh wow, wat een fantastische foto's. Hoe hoog is dat al?

oooh moet ik op mijn "to visit" lijstje toevoegen! Kan je daar gemakkelijk naartoe reizen?

Anoniem zei

Long live Wikipedia ;) http://en.wikipedia.org/wiki/Ladakh