donderdag 21 juni 2007

Botsing der beschavingen

Deze ochtend zijn me de haren te berge gerezen! Ruchika heeft nieuwe kantoorruimte gehuurd, en sinds gisteren is de verhuis aan de gang. Deze ochtend ging ik samen met Bijay zijn kantoor inrichten, maar onze aanpak verschilde enigszins. Ik vond nl. dat de open kasten eerst uitgekuist moesten worden, alvorens ze met hopen dossiers te vullen. But the cleaning man is not here today, was zijn antwoord. Tot zijn grote ontzetting ben ik dan in het oude kantoor kuisgerief gaan halen, incluis vodden, waarmee ik de schappen eerst droog en daarna met nat wilde afstoffen. Waarvoor die tweede fase nodig was begreep hij zelfs niet toen ik hem de vod zwart van het stof liet zien. Het onderste schap mocht niet gedaan worden, because it is too dirty. Ik geloof dat ik hier eens een batterij tantes op moet loslaten.

2 opmerkingen:

Unknown zei

dag Leen,
zeg maar wanneer het past,ik kom af

Anoniem zei

jan en marie-jeanne... blijkbaar niet goed gelezen, leen schreef 'tantes' ...