vrijdag 4 mei 2007

Aangekomen!

Mijn hele reis, van in Brussel aan de check-inbalie tot hier achter de computer ten huize van de Khurana's, is bijzonder vlot verlopen. Met open armen werd ik in Delhi ontvangen door de familie van een collega van een vriend (!), en in het geval ik naar Kolkatta, Chennai of Gangtok zou willen reizen heb ik alvast een aantal adressen meegekregen. Eenzelfde verhaal voor Bhubaneswar. Hartelijke ontvangst, een boel suggesties en contacten over het ganse land, en bijzonder lekker eten.
Wat eerste indrukken betreft valt er niks spectaculair te vertellen. Geen vreemde geuren, opdringerige Indiers of lastige ambtenaren. Enkel de koeien, drie apen, en een aap op een fiets (achterop welteverstaan) om andere apen weg te jagen. Vanaf maandag ga ik naar de shelter om een beetje een zicht te krijgen op het reilen en zeilen en het dagelijkse leven in Ruchika; misschien dat ik dan een glimp van l'Inde Profonde te zien ga krijgen...

1 opmerking:

Anoniem zei

Dag Leentje,

ik wist niet dat je vandaag zou vertrekken. Toch moest ik veel aan je denken. Nieuwsgierig of er al wat nieuws te lezen viel kwam ik op je blog. En nu zit je dus al midden in je avontuur!

Fijn te lezen dat je goed bent aangekomen! Geniet en succes met alle nieuwe indrukken!

Liefs
Fiene, Cas en Yore